Wednesday, October 21, 2009

Antara kwn2 aku (kalu xde nama anda disini hrp maaf)

'Ammar(dak tmn selasih)
aku start kenal ama kalu tak silap aku, masa form 1. Aku knal dier masa aku tgh nk kumpul number budak2 KL. Masa uh, aku tgh nk mintak number kt Lubis, lps tu tetiba dier dtg, then nk join aku collect number. Aku pun ok jea lah. Then, start dari hari tu, aku kwn ngan dier smpi skarang. Tapi memang best lah dpt kwn ngan ama sbb dier neh suka buat lawak, then bila dier wt lawak x jadi, aku ngan muaz slalu gelakkan kt dier. Pas uh dier wt muka sengal. Memang x ley tahan. Hahaha... Aku hrp, sume dosa yg aku dah wt kt dier, sudah diampunkan... Amin.. hehe =) To "Ammar: Belajar elok2, and hope u can be as happier as I am, and hope that I can make ur life happier n happening. *PDD (Please dong dea)...

Mu'az (dak tmn berjaya)
mu'az neh pulak, dier sengal, but at the same time, terer menghafal... hehe... dier neh pun slalu join aku kenekan ama. Tapi kalu aku dah duduk ngan ama, muaz, aku memang x ley berenti gelak. Kadang2 smpi menangis aku gelak. Bayangkan... Hmm, dier neh sama cm ama, suka menolong and menggumbirakan hati org. Time mkn jea, mesti muaz ngan aku kenekan ama. X sah lunch kteorg kalu x kenekan ama. Sori Ama... hehe... Muaz neh cm tmpt rujuk ilmu bg aku(kembang idong lah uh). To Mu'az: "mantapkan lagi kemahiran menghafal, jadilah sengal slalu... haha..."

Afiq (evil genius, i think)
afiq, afiq, afiq.... hmm, dier neh memang clever org nye. Dier terer b.i (jeles owh)... Byk ajar aku psl bende2 yg pandai, cm science, math, tswr, psl komp, n mcm2 lagi. Tapi, yg agak sengal nye, dier neh suka potong ckp aku, tapi aku potong balik ckp dier. Alah, x kesah lah. Tpi yg penting, dier byk tolong akudlm science. To Afiq: "jgn nakal2, jgn ada ramai awek sgt, naty x terjaga. hahaha... gurau jea"

No comments:

Post a Comment